פיתוח אפליקציית מכירות

מבוא: מהי אפליקציית מכירות ומהם מקרי השימוש בה?

אפליקציית מכירות היא תוכנה המשמשת לסייע לאנשי מכירות לבצע את המשימות היומיומיות שלהם. ניתן להשתמש בהם כדי לעזור בביצוע שיחות, ליצור מצגות, לקבוע פגישות ועוד. אפליקציות מכירה נועדו להפוך את תהליך המכירה לקל ויעיל יותר.

יישומי מכירות יכולים לשמש בדרכים שונות על ידי תעשיות שונות. לדוגמה, במגזר ה-B2B ניתן להשתמש בהם למעקב אחר פעילות לידים ולניהול צינורות בעוד שבמגזר ה-B2C הם יכולים לשמש לניהול לקוחות או CRM.

אפליקציית מכירות היא תוכנה המסייעת לאנשי מכירות לעקוב אחר הלידים שלהם, לנהל את אנשי הקשר שלהם ולסגור עסקאות. אפליקציית מכירות מיועדת לא רק לאנשי מכירות אלא גם למקצועות אחרים כגון שיווק, שירות לקוחות ופיתוח עסקי.

יישומי מכירות הם הליבה של כל עסק שצריך לייצר הכנסות מלקוחות. זהו חלק מהותי מתהליך המכירה. יישומי מכירות משמשים סוגים שונים של עסקים על מנת להגביר את היעילות והפרודוקטיביות שלהם.

אפליקציית מכירות מציעה מגוון רחב של תכונות כולל מעקב אחר לידים, ניהול אנשי קשר, הסמכת לידים, ניהול צנרת, חיזוי ודיווח. ניתן להשתמש בו בדרכים שונות כמו ניהול קשרי לקוחות (CRM), תוכנת אוטומציה שיווקית (MAS) או אפילו תוכנה לניהול פרויקטים (PMS).

מבוא: אתגרים העומדים בפני צוותי מכירות מודרניים

צוותי מכירות מתמודדים עם מספר אתגרים שגורמים להם לאבד את היתרון שלהם בשוק. כתוצאה מכך, צוותי המכירות צריכים להיות זריזים ומגיבים יותר מאי פעם. פיתוח יישומי מכירות הוא אחת הדרכים שבהן חברות יכולות לעזור לצוותי המכירות שלהן להיות זריזים ומגיבים יותר.

חברות משתמשות בתוכנה כדי לשפר את הדרך שבה הן מנהלות את תהליך המכירה שלהן. תוכנה זו יכולה לשמש לכל דבר, החל מניהול לידים, CRM, חיזוי, ניהול צינורות וחיזוי, ניהול שטחים וחיזוי.

פיתוח יישומי מכירות הוא תהליך הכולל עיצוב ופיתוח של אפליקציית המכירות. יישומי מכירה הם הבסיס לתהליך המכירה של החברה.
לפרטים נוספים על פיתוח אפליקציית מכירות עליך לבקר באתר webtoapp.co.il

ישנם אתגרים שונים שעמם מתמודדים צוותי מכירות מודרניים, כגון חוסר זמן, חוסר הכשרה וניהול לקוי. אתגרים אלו מובילים לתהליכי מכירה לא יעילים ועלולים לגרום לאובדן הזדמנויות לחברה.

המטרה העיקרית של Sales Application Development היא לעצב אפליקציה שתעזור לחברה להשיג את מטרותיה. הדבר מצריך תכנון ומחקר קפדניים לפני תחילת הפיתוח כך שהאפליקציה תוכל לענות על הצרכים של הלקוחות והעובדים כאחד.

אינטגרציה של Salesforce עם אפליקציות צד שלישי

Salesforce היא מערכת לניהול קשרי לקוחות המשמשת צוותי מכירות כדי לעקוב אחר התקדמות הלידים שלהם ולנהל את החשבונות שלהם.

אינטגרציה של Salesforce עם יישומי צד שלישי היא דרך להוסיף תכונות ל-Salesforce. תכונות אלו אינן זמינות ב-Salesforce אך הן באמת שימושיות עבור צוות המכירות. לדוגמה, אם יש לך מערכת CRM ואתה רוצה להוסיף אוטומציה של שיווק בדוא"ל, אז אתה יכול לשלב את ה-CRM שלך עם Salesforce ולהשתמש בו ככלי אוטומציה של שיווק בדוא"ל עבור צוות המכירות שלך.

חלק ממקרי השימוש הנפוצים האחרים של שילוב Salesforce כוללים שילוב עם פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, הוספת כלי תמיכת לקוחות כמו שילוב צ'אטבוט של Zendesk או Twitter, הוספת כלי ניתוח נתונים כמו Hootsuite וכו'.

Salesforce הוא CRM המשמש חברות רבות כדי לעקוב ולנהל את המכירות שלהן. זה משתלב עם יישומים אחרים כדי לספק פתרון מלא יותר עבור החברה.

בחלק זה, נדבר על האופן שבו Salesforce משתלבת עם אפליקציות צד שלישי כדי לספק רכזת משולבת למפתחים.

רכזות משולבות למפתחים

עם הגידול במספר האפליקציות, קשה לחברות לעקוב אחר כל הנתונים שנוצרים. רכזות משולבות מאפשרות למפתחים ליצור מקום מרכזי אחד ממנו הם יכולים לגשת לכל הנתונים שלהם ולשתף אותם בקלות על פני פלטפורמות שונות.

SalesForce Lightning – Enterprise Edition

SalesForce Lightning – Enterprise Edition הוא אפליקציה חדשה ומשופרת אשר שוחררה על ידי SalesForce במרץ 2018. זהו אחד מהאפליקציות הארגוניות הצומחות ביותר בשוק.

SalesForce Lightning – Enterprise Edition מאפשר למשתמשים ליצור, לעדכן ולנהל את הנתונים שלהם בצורה קלה ואינטואיטיבית. עם האפליקציה הזו, העובדים יכולים להתמקד בעבודה שלהם במקום לבזבז זמן בניהול נתונים.

Salesforce Lightning – Enterprise Edition מיועדת לארגונים גדולים עם דרישות מורכבות. היא מציעה יותר מ-100 תכונות מהקופסה המותאמות לצרכים של כל לקוח ארגוני, כגון לוחות מחוונים מותאמים אישית, יכולות ניתוח מתקדמות ועוד.

Salesforce Lightning היא פלטפורמה חדשה לאנשי מקצוע בתחום המכירות וההצלחה של לקוחות ליצירת קשר עם הלקוחות שלהם. זוהי הפלטפורמה החזקה, האינטליגנטית והניתנת להתאמה אישית עבור אנשי מכירות.

מהדורת Salesforce Lightning Enterprise מספקת חווית לקוח אינטליגנטית ומותאמת יותר באמצעות צ'אטבוטים, עיצוב חדש לנייד ואפליקציה חדשה לגמרי לנייד כדי לסייע בסגירת עסקאות נוספות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סוגי טיפול סיעודי

טיפול סיעודי משתרע על מגוון רחב של פרקטיקות והתמחויות, במטרה להעניק טיפול מותאם אישית למטופלים במצבי בריאות שונים. פוסט זה בבלוג חוקר את הסוגים השונים