איך להתקין וורדפרס?

מהי וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שניתן להשתמש בה ליצירת אתרים ובלוגים. וורדפרס הפכה לאחד מבוני האתרים הפופולריים ביותר בעולם, ומחזיקה במעל 31% מכלל האתרים.

וורדפרס נבנתה על ידי Matt Mullenweg ככלי בלוגים קל לשימוש. זה תוכנן במקור ככלי לניהול ושיתוף של פוסטים בבלוג, אבל הוא התפתח לאחד מבוני האתרים הפופולריים בעולם. ישנם למעלה מ-500 מיליון אתרי וורדפרס פעילים באינטרנט כיום.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המאפשרת לך לבנות בלוג או אתר משלך.

וורדפרס היא מערכת ניהול חינמית וקוד פתוח המאפשרת לך לבנות בלוג או אתר משלך. וורדפרס שוחררה לראשונה בשנת 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל, כמזלג של b2/cafelog.

למה להתקין וורדפרס ומהם היתרונות?

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר באינטרנט. זוהי תוכנת קוד פתוח בחינם שניתן להשתמש בה ליצירת בלוג או אתר אינטרנט. וורדפרס קיימת מאז 2003 והיא נוצרה בתחילה על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל.

וורדפרס היא לא רק כלי לבלוגים, היא יכולה לשמש ליצירת כל סוג של אתר אינטרנט, מאתרים אישיים קטנים ועד לאתרים ארגוניים גדולים. יש לו נושאים שונים (סקינים) שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשנות את המראה של האתר שלך בלחיצה אחת בלבד. אתה יכול גם להוסיף תוספים לאתר שלך לפונקציונליות נוספת כמו מסחר אלקטרוני, שילוב מדיה חברתית ותאימות לנייד.

תהליך ההתקנה יהיה תלוי באיזה סוג של אחסון אתרים בחרת אבל באופן כללי זה לוקח 5-10 דקות להתקנה.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה מיליוני אתרים.

וורדפרס ניתנת להתאמה אישית וקלה לשימוש, מה שהופך אותה למושלם לבניית בלוג או אתר מאפס. זה גם מאוד מאובטח ומאפשר לך להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד בכמה לחיצות בלבד.

מאמר זה יראה לך כיצד להתקין וורדפרס בשרת משלך וכן כיצד להגדיר את וורדפרס לאירוח עצמי. אנו גם נסקור את היתרונות של התקנת וורדפרס וכמה מערכות CMS אחרות עבור האתר או הבלוג שלך.

מה שאתה צריך כדי להתקין וורדפרס בדומיין שלך

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המאפשרת למשתמשים ליצור ולפרסם תוכן באתרים שלהם. וורדפרס היא גם חינמית, כך שאתה לא צריך להוציא אגורה כדי להשתמש בה.

במאמר זה, אנו נדריך אותך בתהליך התקנת וורדפרס בדומיין שלך. אנו נעקוב אחר השלבים הבאים:

  • – בחירת שם מתחם
  • – הגדרת אחסון לאתר שלך
  • – התקנת וורדפרס

וורדפרס היא מערכת בלוגים וניהול תוכן בקוד פתוח. הוא נמצא בשימוש על ידי למעלה מ-60 מיליון אתרים ובלוגים.

הצעד הראשון להתקנת וורדפרס בדומיין שלך הוא לרשום שם דומיין ואז להפנות אותו לחשבון האירוח שלך. לאחר מכן, עליך להתקין את וורדפרס בחשבון אירוח אתרים או בשרת שלך. אתה יכול להתקין את וורדפרס באופן ידני או להשתמש במתקין בלחיצה אחת שמגיע איתו. לאחר ההתקנה, תהיה לך גישה ללוח המחוונים של וורדפרס לניהול בו תוכל להתאים אישית את העיצוב והפונקציונליות של האתר, ליצור פוסטים חדשים, דפים, תפריטים ווידג'טים וכו'.

מה זה PHP?

התקן וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. זה קל להתקנה ולשימוש, מה שהופך אותו לאחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר באינטרנט. מאמר זה יראה לכם כיצד להתקין וורדפרס ב-7 שלבים פשוטים.

מה זה PHP?

PHP ראשי תיבות של Hypertext Preprocessor. זוהי שפת סקריפטים בצד השרת המיועדת לפיתוח אתרים אך משמשת גם כשפת תכנות למטרות כלליות. הוא נוצר במקור על ידי Rasmus Lerdorf ב-1994, וכעת הוא נמצא בשימוש על ידי יותר מ-240 מיליון אתרים ברחבי העולם.

מה זה PHP?

PHP היא שפת סקריפטים בצד השרת המשמשת ליצירת דפי אינטרנט דינמיים. PHP ראשי תיבות של Hypertext Preprocessor ונוצר על ידי Rasmus Lerdorf בשנת 1994. זוהי שפת קוד פתוח, מה שאומר שהיא חופשית לשימוש ולהפצה.

איך להתקין וורדפרס?

התקנת וורדפרס קלה מכיוון שהיא לוקחת רק כמה שלבים.

ראשית, הורד את תוכנת וורדפרס מהאתר שלהם. שנית, פתח את הקובץ והעלה את הקבצים לדומיין או לחשבון האירוח שלך. שלישית, צור מסד נתונים עבור האתר שלך בחשבון האחסון שלך או דרך phpMyAdmin במחשב שלך. רביעית, מלא את פרטי מסד הנתונים עם המארח שלך או דרך phpMyAdmin במחשב שלך ולאחר מכן חזור ל-WordPress והזן מידע זה למסך התצורה לפני שתמשיך בהתקנה של WordPress באתר שלך

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ביטוח בבית משותף

זה רק טבעי שדירה שרכשתם במיטב כספכם, תהיה עבורכם הרבה יותר מחלל מגורים. דירה היא נכס, והבסיס ליציבות הכלכלית. אולם בחיים, ישנם דברים שאינם תלויים

פונטים בעברית לשימוש מסחרי

מאמר זה חוקר את עולם הפונטים בעברית לשימוש מסחרי, ומספק תובנות לגבי המאפיינים הייחודיים שלהם, השימוש והיכן למצוא אותם. עם הביקוש העולמי הגובר לתוכן עברי,

טיפים להקלה במגרנה

מיגרנות הן יותר מסתם כאבי ראש; הם יכולים להחליש, ולהשפיע על היכולת שלך לבצע משימות יומיומיות. לעתים קרובות הם מגיעים עם תסמינים כמו בחילה, רגישות

אוהבים מוזיקה? הקשיבו לזה

בעולם הדינמי של מוצרי האלקטרוניקה, אנקר התגלה כשם בולט, במיוחד עבור אלה שאוהבים להאזין למוזיקה. ידוע במיזוג איכות, חדשנות ואמינות, מגוון הרמקולים הניידים של אנקר