טיפים לניקיון המשרד לאחר שיפוץ

שיפוץ חלל המשרד יכול להגביר את המורל והפרודוקטיביות בקרב העובדים. עם זאת, לאחר השלמת השיפוצים, חיוני לנקות את החלל ביסודיות כדי להבטיח סביבה בטוחה, בריאה ומסבירת פנים לצוות העובדים. בכתבה הבאה, נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב בכל הקשור לניקיון החלל המשרדי המשופץ שלכם.

הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים המספקת מגוון שירותים בהם גם ניקיון משרדים אחרי שיפוץ.

היפטרו מפסולת

לפני שתוכלו להתחיל לנקות, תצטרכו להיפטר מכל פסולת שנותרה מתהליך השיפוץ.
זה עשוי לכלול חומרי בנייה, אריזות ופסולת אחרת הפזורה בחלל המשרד. השתמשו בשקיות אשפה וכפפות כדי להשליך בבטחה את הפסולת.

ניקוי אבק ושאיבת אבק

נקו אבק מכל המשטחים, כולל שולחנות עבודה, מדפים וציוד, באמצעות מטלית מיקרופייבר.
לאחר מכן, המשיכו לשאיבת אבק מהשטיחים והרצפה. השתמשו בשואב אבק חזק ועוצמתי לניקוי יסודי. 

נגבו את המשטחים עם חומר ניקוי עדין

לאחר שסיימתם לנקות את האבק, נגבו את כל המשטחים עם חומר ניקוי עדין מדולל במים חמים.
אל תשכחו לנקות גם ידיות של דלתות, מתגי תאורה וכו'.

הקפידו לחטא את המשטחים

בנוסף לניקוי השוטף, חיוני לחטא משטחים כדי למנוע התפשטות חיידקים ומחלות במקום העבודה. השתמשו בחומרי חיטוי מתאימים או בתמיסה של אקונומיקה ומים כדי לחטא ביסודיות את המשטחים. מומלץ להתמקד באזורים כמו חדרי ישיבות, מרחבי עבודה משותפים, אזור המטבח ואזור השירותים.

נקו את החלונות והמראות

השתמשו בחומר לניקוי זכוכית ובמטלית כדי לנקות ביסודיות חלונות ומראות. שימו לב לאדני החלונות ולמסגרות והקפידו לנקות היטב גם אותם.

נקו היטב את השירותים

השירותים הם אזור הדורש ניקוי וחיטוי יסודיים. נקו אסלות, כיורים ומשטחים בעזרת חומר ניקוי מתאים. בדקו שיש נייר טואלט, סבון ידיים ומגבות נייר, כדי להבטיח ניקיון והיגיינה לעובדים ולמבקרים.

תשקלו לשכור שירות ניקיון מקצועי

אם חלל המשרד שלכם עבר שיפוץ מקיף וגדול או שאין ברשותכם זמן או משאבים לנקות ביסודיות, מומלץ שתשכרו את שירותיה של חברת ניקיון. חברה מקצועית תספק שירותי ניקיון, חיטוי ותחזוקה המותאמים לצרכים הספציפיים שלכם וכל זאת כדי להבטיח שחלל המשרד המשופץ שלכם יהיה ללא רבב והיגייני לעובדים ולמבקרים.

הקפידו לשמור על הניקיון

לבסוף, כדי להבטיח שחלל המשרד המשופץ שלכם יישאר נקי ומזמין לטווח הארוך, חיוני שתהיה שגרת ניקיון ותחזוקה קבועה. עודדו את העובדים לנקות אחרי עצמם. כמו כן, הקפידו שיהיו במשרד חומרי ניקיון וציוד בשפע (כך הם יהיו זמינים לעובדים והם יוכלו להשתמש בהם לצורך הניקוי).
זכרו שעל ידי מתן עדיפות לניקיון והיגיינה, תוכלו ליצור סביבת עבודה חיובית ובריאה לצוות העובדים שלכם.

כמה מילים לסיכום…

על ידי יישום כל מה שכתוב בכתבה זו ושילוב נוהלי ניקיון יסודיים בשגרה שלכם, תוכלו להסיר ביעילות פסולת, אבק ולכלוך מחלל המשרד, לחטא משטחים ולשמור על ניקיון. בין אם תבחרו לטפל בניקיון בעצמכם או להיעזר בשירות ניקיון מקצועי, זכרו שמשרד נקי ומסודר יתרום לסביבת עבודה חיובית ויתמוך בהצלחת העסק שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סוגי טיפול סיעודי

טיפול סיעודי משתרע על מגוון רחב של פרקטיקות והתמחויות, במטרה להעניק טיפול מותאם אישית למטופלים במצבי בריאות שונים. פוסט זה בבלוג חוקר את הסוגים השונים