טיפים לשיפוץ המקלחת

שיפוץ מקלחת

הקדמה: כל מה שאתה צריך לדעת על שיפוץ מקלחת עשה זאת בעצמך

שיפוץ מקלחת הוא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהוסיף ערך לבית. אם יש לך מקלחת מיושנת ודולפת, אולי הגיע הזמן לשיפוץ.

יש הרבה יתרונות לעשות את העבודה לבד, אבל יש גם כמה חסרונות. לדוגמה, שיפוץ מקלחון בעצמך דורש ממך הרבה זמן ומאמץ ועלול להיות מסוכן אם לא נעשה נכון.

במאמר זה אסקור את כל מה שצריך לדעת על שיפוץ מקלחון עשה זאת בעצמך כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת אם להזמין איש מקצוע או לבצע את העבודה בעצמך.

אחד החלקים החשובים ביותר בחדר האמבטיה הוא המקלחון. הרבה אנשים עושים את הטעות שהם לא משפצים את המקלחון שלהם, אבל זו טעות גדולה. המקלחון הוא אחד האזורים המוזנחים ביותר בכל שיפוץ חדר אמבטיה, אך יש לתת לו הרבה יותר תשומת לב ממה שהוא בדרך כלל. קל מאוד לשפץ מקלחונים וניתן לעשות כמעט כל מי שיש לו קצת ידע בשיפוץ הבית.

להלן מספר טיפים שימושיים לחידוש המקלחת:

– הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני תחילת כל עבודה על המקלחת שלך הוא לסגור את אספקת המים ולנקז מים מהצינורות.

– נקה את כל הפסולת והלכלוך לפני תחילת העבודה על המקלחת שלך.

– עדיף להסיר אריחים ישנים מהקיר לפני שמתחילים לעבוד עליהם כדי שלא תפגע בהם בעת הסרה או התקנת אריחים חדשים. אתה יכול להשתמש במסיר דבק או ממס למשימה זו, עם זאת,

הקדמה: מדוע שיפוץ המקלחת חשוב

מקלחון הוא אחד החלקים החשובים ביותר בחדר האמבטיה. זה החלק היחיד שיש לו מגע ישיר עם העור שלך. ככזה, יש לשפץ אותו באופן קבוע כדי לוודא שהוא נקי ובטוח לשימוש.

הצעד הראשון בשיפוץ המקלחת שלך הוא לנקות אותו היטב. עליך להסיר את כל חלאות הסבון, העובש ומשקעי המים הקשים מהקירות ומרצפת המקלחת שלך עם מברשת קרצוף טובה או תמיסה של חומץ ומים. כדאי גם להחליף את כל המתקנים בלויים או השבורים כמו ברזים או ראשי מקלחת בשלב זה.

השלב הבא בשיפוץ המקלחון שלך הוא התקנת אריחים חדשים על הקירות והרצפה אם הם ישנים או פגומים בכל דרך שהיא. אם אתם מתקינים אריחים חדשים, כדאי לוודא שהם מונעים החלקה על מנת שתוכלו למנוע תאונות בזמן אמבטיה או מקלחת.

חידוש המקלחון חשוב כדי להפוך אותו לחוויה מהנה ומרגיעה יותר. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת תכונות חדשות כגון ראש מקלחת גשם או ספסל במקלחת.

טיפים לשיפוץ המקלחון:

– דברו עם אדריכל או מעצב פנים לפני שאתם מתחילים בכל פרויקט שיפוץ

– קחו בחשבון את דרישות האינסטלציה והחשמל

– שפץ חדר אחד בכל פעם, זה יעזור לך להישאר בתקציב

– תמיד יש מישהו איתך בעת טיפול במכשירי גז

שלב 2. הסר אריחים ולדיס ישנים

הסרת אריחים ודייס ישנים היא השלב השני בפרויקט שיפוץ מקלחת. הצעד הראשון הוא לקבל הערכה טובה של העבודה והחומרים הדרושים.

השלב השני הוא להסיר את כל האריחים והדייס הישנים, שניתן לעשות עם פטיש, ברזל ומוט. חשוב ללבוש כפפות בזמן הסרת האריחים הישנים על מנת שלא תקבל פסולת על הידיים.

חשוב גם להסיר כל חלקי אוגן או חיתוך שנמצאים בדרך לפני הסרת האריחים, שכן ייתכן שיהיה צורך לעשות בהם שימוש חוזר כדי שהכל יסתדר כראוי.

לאחר שהסרתם כמה שיותר, הגיע הזמן לשמן מרפקים! תרצה להשתמש בשפכטל או מגרד כדי לגרד את שאריות הדיס שנותרו בין האריחים עצמם או בין האריחים למשטח קיר הגבס.

הסר אריחים ישנים ודיס –

הסר את האריחים הישנים והדייס במקלחת. זו עבודה מבולגנת, אז היו מוכנים עם כפפות, מסכה, משקפי מגן וציוד מגן אישי אחר. הסר את כל הדיס המשוחרר באמצעות שפכטל או כלי דומה.

לְשַׁפשֵׁף

לאחר מכן יש לשפשף את כל הלכלוך או הפסולת שנותרו מקירות האריחים עם כרית שוחקת.

שלב 3. הוסף גראוט חדש ואוטם

בחלק זה, נדבר על איך לאטום את הדיס במקלחת שלך. זה יגרום לזה להימשך זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר.

שלב 1: נקה את הדיס עם ספוג או מברשת קרצוף.

שלב 2: מרחו סילר לדיס על קווי הדיס בעזרת מברשת או רולר.

שלב 3: הוסף לדיס וסילר חדשים לחיבורים של אריחים שחסרים או פגומים.

יש צורך לדיס כדי לאטום את האריחים, והוא קל לשימוש. זה יכול לשמש גם לתיקון אריחים שבורים.

גרוט הוא חומר אבקתי שמערבבים עם מים כדי ליצור משחה. משחה זו ממלאת את הרווח בין האריחים על מנת ליצור איטום עמיד למים. ישנם סוגים רבים ושונים של דייס, אך לכולם יש דבר אחד במשותף: יש לאטום אותם עם איטום מתאים לאחר ההתקנה.

השלב הראשון להתקנת דייס ואיטום באמצעות חומר איטום הוא ניקוי יסודי של פני השטח לפני מריחת חומר דבק כלשהו. לאחר מכן, עליך להכין את החומרים שלך על ידי ניקוי המגבת וערבוב הדיס לפי ההוראות שעל האריזה שלו. לאחר מכן יש למרוח את הדיס באופן שווה על פני האריחים שלך על ידי שימוש בכף שלך ולחיצה בחוזקה על כל אריח כך שימלא את כל הרווחים ביניהם. ודא שאתה לא משאיר רווחים או חללים שבהם מים עלולים לחלחל ולפגוע בריצוף שלך או

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סוגי טיפול סיעודי

טיפול סיעודי משתרע על מגוון רחב של פרקטיקות והתמחויות, במטרה להעניק טיפול מותאם אישית למטופלים במצבי בריאות שונים. פוסט זה בבלוג חוקר את הסוגים השונים